JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
NuKo.lv
Interneta veikals - lielveikals
Privātuma politika
Sabiedrība ir izstrādājusi un ievēro šo Politiku, lai nodrošinātu Klientu privātumu un personas datu aizsardzību, veicot tiesisku personas datu apstrādi. Politika izstrādāta saskaņā ar Eiropas Parlamenta un padomes 2016.gada 27.aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula), Latvijas Republikas Personas datu apstrādes likumu un citiem personas datu apstrādei piemērojamajiem normatīvajiem aktiem.
Sabiedrība apstrādā Klienta personas datus šādiem mērķiem:
Gadījumā, ja Klients nevēlas, lai Politikas 4.1. punktā norādītā mērķa sasniegšanai tiek apstrādāti viņa Pirkuma dati, tad Sabiedrība atsakās Klientam pārdot Preces. Šādu Klientu personas datu apstrāde ir būtiska pirkuma līguma noslēgšanai un pilnīgai izpildei, turklāt saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem, kas reglamentē internetā veicamos norēķinus un grāmatvedības uzskaites kārtošanu, Klienta Pirkuma datu apstrāde ir Sabiedrības likumiskais pienākums.
Interneta veiklā var iepirkties tikai reģistrētie lietotāji. Ja Klients nevēlas, lai tiktu apstrādāti viņa reģistrācijas dati, viņš var jebkurā laikā dzēst savu Klienta profilu. Klienta profila dzēšanas gadījumā, Klients nevarēs iepirkties internetā veikalā www.nuko.lv.
Sabiedrība izmanto automatizētu lēmumu pieņemšanu, tai skaitā profilēšanu, lai sniegtu Klientam personalizētus piedāvājumus un citas Nuko.lv priekšrocības (t.i. piedāvājumi, ņemot vērā Klienta vajadzības jeb speciāli Klientam paredzētas priekšrocības, ieguvumus vārda dienā u.c.). Lai varētu to paveikt, Sabiedrība ar speciāliem algoritmiem, analizējam Klienta iepirkšanās vēsturi un paradumus. Sabiedrības veiktās darbības nerada nekādu juridisku vai līdzīgas nozīmes ietekmi uz Klientu.
Vispārēju un individualizētu piedāvājumu nolūkā Sabiedrība sūta Klientam jaunumu paziņojumus caur e-pastu korespondenci, SMS veidā vai Klienta profilā. Klientam ir tiesības jebkurā laikā, bez iepriekšējas brīdināšanas, atteikties no iepriekš minēto paziņojumu saņemšanas. Atteikties no paziņojumu saņemšanas Klients var, sūtot e-pastu uz nuko@nuko.lv vai gadījumā, ja Klients ir reģistrējies Interneta veikalā, tad savā personīgajā profilā.
Ņemiet vērā, ja Klients izvēlas saņemt tiešo mārketingu ar sociālo tīklu palīdzību, Sabiedrība izmantos Klienta mobilā tālruņa numurus vai e-pastu, lai sasniegtu Klientu sociālajos tīklos.
Sabiedrība apstāda personas datus, kas ir nepieciešami tikai konkrētajai priekšrocībai. Ja Sabiedrība ieviesīs papildu priekšrocības vai piedāvājumus, lūgs Klientam sniegt papildu personas datus vai vēlēsies izmantot jau sniegtos datus citiem nolūkiem, Sabiedrība sniegs Jums attiecīgo informāciju par personas datu apstrādi, pieprasot piekrišanu personas datu apstrādei un/vai iepazīstinot ar jauniem nolūkiem. Klientam ir tiesības jebkurā laikā, bez iepriekšējas brīdināšanas, atteikties no iepriekš minēto paziņojumu saņemšanas. Atteikties no paziņojumu saņemšanas Klients var, sūtot e-pastu uz nuko@nuko.lv vai gadījumā, ja Klients ir reģistrējies Interneta veikalā, tad savā personīgajā profilā.
Klients piedalās iepriekš minētās akcijās uz piekrišanas pamata. Ja Klients nevēlas, lai tiksi apstrādāti iepriekš minētie personas dati, Klients var nepiedalieties Sabiedrības akcijās vai arī jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu.
Veicot statistikas datu, tirgus un pircēju rīcības izpēti, kā arī gatavojot Sabiedrības komercdarbībai nepieciešamos pārskatus, Sabiedrība izmanto automatizētu datu analīzi. Analīzes laikā Sabiedrība izmanto nepersonalizētus datus un neapstrādā Klienta vārdu, kontaktinformāciju un citu Klientu individualizējošu informāciju. Datu analīze statistikas, tirgus un Sabiedrības pircēju rīcības izpētes mērķim apstrādājamie dati (adrese un pirkuma dati) palīdz Sabiedrībai pieņemt komercdarbības lēmumus par pircēju vajadzībām, atbilstoša preču sortimenta veidošanu, cenu veidošanu, u.tml.Šo datu analīzes darbības neietekmē Klienta likumīgās vai līdzīga rakstura intereses.
Sabiedrība apstrādā Klientu personas datus uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:
Pēdējā Politikas atjaunināšana tika veikta 09.07.2024.
Pielikums Nr. 1 pie Nuko.lv privātuma politikas
Personas datu kategorijas
Nr.
Personas datu kategorija
Personas datu veidi
Komentāri
1.
Pirkuma dati
Vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, Preces piegādes adrese, Preces piegādes veids, Klik! bonusi, maksājuma veids, maksājuma dati (ieskaitot, bet ne tikai bankas konta numurs), trešo personu, kuras saņem Preci/-es (ja nesaņems pats Klients), vārds, uzvārds, pilnvarojuma pamatojums.
Ierobežotos gadījumos Klienta secums, personas kods vai dzimšanas datums.
Gadījumā, ja Preci Klienta vārdā saņem trešā persona, tad Klients, piekrītot Politikai, apliecina, ka šāda trešā persona piekrīt savu personas datu apstrādei un Klients par to ir viņu informējis.
Gadījumā, ja Klients vēlas nopirkt alkoholiskos un enerģētiskus dzērienus (vai citu preci, kuras pārdošana ir atļauta no 18 gadu vecuma) Sabiedrība papildus apstrādā Klienta vecumu, personas kodu vai dzimšanas datumu.
2.
Reģistrācijas dati
Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasts, facebook.com vai drauguem.lv konta dati.
Minētie dati no Klienta tiks ievākti un apstrādāti gadījumā, ja Klients izvēlas reģistrēties Sabiedrības interneta veikalā www.nuko.lv. Internēta veiklā var iepirkties tikai reģistrētie lietotāji.
3.
Interneta veikala pakalpojumu izmantošanas dati
Vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, IP adrese, Sabiedrības un Klienta komunikācijas vēsture (ieskaitot elektroniskās sarakstes) atstātā Preču groza dati, Interneta veikalā veicamo aptauju atbilžu vēsture, Klienta Pasūtījuma /pirkuma dati, Pasūtījumu vēsture, maksājumu vēsture, maksājuma karšu dati.
4.
Sīkdatnes
Google Analytics dati. Rīcības Interneta veikalā vēsture.
5.
Analītiskie dati
Pasūtījuma/ Pirkumu vēsture, pārlūkošanas Interneta veikalā vēsture, maksājumu vēsture, Sabiedrības un Klienta komunikācijas vēsture (ieskaitot elektroniskās sarakstes), Klienta atsauksmes, aptauju laikā sniegtās atbildes.
Ņemot vērā, ka Sabiedrība vēlas, lai Interneta veikala un Preču iegāde būtu Klientiem pēc iespējas vienkāršāka un ērtāka, tad Sabiedrība patstāvīgi veic savu darbību analīzi un monitoringu, kuru laikā analizējam un apstrādājam minētos Klienta personas datus.
6.
Personalizētie dati
Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasts, Preču piegādes adrese, Klik! bonusi, Preču piegādes veidu vēsture, maksājumu veidu vēsture, pārlūkošanas Interneta veikalā vēsture, Pasūtījumu/ pirkumu vēsture, IP adrese, sociālais tīkls.
7.
Dalības dati
Vārds, uzvārds, e-pasts un (vai) tālruņa numurs, sociālais tīkls, vecums