Apmaksa un cenas
Kā es varu samaksāt par pirkumu NUKO.lv lielveikalā?
Šobrīd NUKO.lv piedāvā Tev norēķināties ar VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO un AMEX kartēm, kā arī izmantojot vienu no pasaulē populārākajām e-norēķinu sistēmām Paypal.
Ja izmanto Latvijas vadošo banku interneta banku, tad norēķināties ir iespējams arī izmantojot kādu no šīm.
Par pirkumu var norēķināties arī ar FromMe.lv NUKO dāvanu karti. Lai to izdarītu lūdzam rakstīt uz nuko@nuko.lv vai zvanīt 24116611. Klientu konsultants dāvanu karti apmainīs pret apmaksas kodu, kuru varēsiet izmantot pirkuma apmaksai.
Ko darīt, ja mans veiktais maksājums netiek pieņemts?
Gadījumos, kad maksājums nezināmu iemeslu dēļ ir noraidīts, NUKO.lv iesaka pamēģināt citu maksāšanas veidu, taču, ja tāds nav pieejams, lūdzam sazināties ar mums izmantojot epastu: nuko@nuko.lv. NUKO.lv atgādina, ka maksājums var netikt pieņemts gadījumos, kad: -ir ievadīta nepareiza maksājuma informācija; -izvēlētā maksājuma veida kontā nepietiek naudas, lai veiktu maksājumu.
Vai es varu veikt avansa maksājumu?
Jā, tas ir iespējams. Iemaksā avansu NUKO.lv bankas kontā un paziņo par to rakstot uz nuko@nuko.lv. Mēs ieskaitīsim avansa summu Tavā NUKO.lv profilā. Norēķināties par pirkumiem varēsi ātri un vienkārši izvēloties: "izmantot avansu".
Kad jāveic preču apmaksa?
Par precēm un piegādi norēķins notiek uzreiz jeb pirkuma veikšanas brīdi, izmantojot kādu no NUKO.lv norādītajām apmaksas sistēmām.
Kas izskaidro preces cenu līmeni un lēto piegādi visā Latvijā?
NUKO.lv lieveikala sortimentā ir preces, kas ražotas šeit pat Latvijā un ārvalstīs. Cenu veido preces iepirkuma cena, uzglabašāna kā arī transportēšanas un piegādes izmaksas. Tā kā NUKO.lv ir lielveikals internetā, taupam uz tradicionāla veikala uzturēšanas izmaksām.
Atlaides
Vai atlaides summējas?
NUKO.lv precēm ir piemērotas tās preču cenas un atlaides, kas ir uzrādītas pie produkta iepirkšanās brīdi. Akciju atlaižu kuponi ir spēkā pilnās cenas precēm un atlaides nesummējas.
Kā varu saņemt atlaižu kuponu vai kodu?
NUKO.lv regulāri veic dažādas akcijas, kā ietvaros tiek izziņoti vai piedāvāti atlaižu kodi. Ievadi atlaides kodu, pārlūkojot preci savā iepirkuma grozā un saņem atlaidi.
Kādas iespējas sniedz 3+ Ģimeneskarte tās īpašniekam?
Ja esi apstiprināts 3+ĢIMENESKARTES īpašnieks, tad ienākot savā iepirkuma grozā, ievadi atlaides kuponu kodu ailītē: 3+gimeneskarte_XXXXXXXX (kartes Nr cipari) un saņem 5% atlaidi. Ievēro, ka atlaides nesummējas!
Piegāde
Kā tiek veikta piegāde?
Piegāde tiek veikta darba dienās un sestdienās laikā no plkst. 8:00 līdz 22:00 atkarībā no piegādes dienas un vietas - Rīgas rajonā vai Latvijas reģionos. Veicot pirkumu, norādi adresi, kur pirkumu vēlies saņemt, un izvēlies piegādes laiku. Pirms ierašanās kurjers Tev uzzvanīs. Gadās preču piegāde kavējas neparedzamu un neatkarīgu apstākļu dēļ, tad NUKO.lv sazināsies ar Tevi, lai saskaņotu ērtu piegādes laiku.
Vai visa prece tiks piegādāta?
Kad pirkums ir izdarīts saņemsi automātisku apstiprinājuma vēstuli savā e-pastā, kurā būs pasūtījuma apstiprinājums, klāt norādīts nopirkto preču klāsts, kā arī informācija par piegādes vietu un laiku. Šajā brīdī Tavs pirkums tiek nodots uz komplektēšanu, lai to piegādātu pilnībā. Gadījumā, ja komplektēšanas laikā rodas problēmas ar kādu no precēm vai tehniskas nepilnības, Tu saņemsi automātisku e-pasta vēstuli par pirkuma groza izmaiņām, kamēr samaksātā nauda vai izmantotie Klik! tiks atgriezti Tavā NUKO.lv profila Lietotāja kontā.
Cik ilgā laikā pēc pirkuma apmaksas es saņemšu savu preci?
Visi pirkumi tiek piegādāti laikā līdz vienai darba dienai, kopš pirkuma veiksmīgas apmaksas. Gadījumos, kad sūtījuma piegādi ietekmē kādi nepārvaramās varas apstākļi, piegādes laiks var tikt pagarināts, par to laicīgi Tevi informējot.
Ko darīt saņemot pirkumu?
Pārlūko sūtījumu un pārliecinies vai iepakojums nav bojāts, tad pieņem preci un paraksti pavadzīmi. Ja saskati pārkāpumus, piemēram sūtījums ir piegādāts ar nokavējumu, veic piezīmes pavadzīmē (kurjera eksemplārā). Ņem vērā, ka kurjers var lūgt uzrādīt personas apliecinošu dokumentu.
Vai pēc pirkuma veikšanas varu mainīt piegādes datumu, ja izvēlētais plānotās piegādes datums man tomēr neder?
Jā, piegādes datumu ir iespējams mainīt, taču tikai uz vēlāku datumu, nekā tas ir norādīts pirkuma apstiprinājuma e-pastā. Ja Tavā pirkuma apstiprinājuma e-pastā ir norādīts, ka plānotais pasūtījuma piegādes datums ir pēc 2 dienām, taču vēlaties to saņemt pēc 3 dienām vai nedēļas, tad par to lūdzam nekavējoties informēt, rakstot e-pastu uz nuko@nuko.lv, lai saskaņotu jaunu piegādes laiku. Lūdzu ņem vērā, ka ārpus darba laika un brīvdienās e-pasts var netikt pārbaudīts!
Ko darīt, ja pirkums piegādes laikā nav saņemts?
Piegādes dienā savā e-pastā saņemsi vēstuli no nuko@nuko.lv. E-pastā būs norādīts arī piegādes laiks un pirkuma numurs. Ja norādītā piegādes laikā nesaņēmi savu pirkumu, lūdzam sazināties ar NUKO.lv rakstot uz e-pastu nuko@nuko.lv un, norādot pirkuma numuru. Kopīgi noskaidrosim sūtījuma statusu un plānoto piegādi.
Vai pēc pirkuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi un laiku?
Sistēmas automatizācijas dēļ, NUKO.lv nespēj nodrošināt tūlītēju adreses vai piegādes laika maiņu. Taču ārkārtas gadījumos adresi un laiku ir iespējams mainīt, par to informējot mūs, rakstot uz e-pastu nuko@nuko.lv. Kopīgi precizēsim adresi un piegādes laiku. Atkarībā no tā, cik tālu jaunā adrese atradīsies no sākotnēji norādītās, pirkumu varēsi saņemt vai nu tajā pašā vai nākamajā piegādes dienā.
Iepirkšanās
Kā es varu veikt pirkumu NUKO.lv lielveikalā?
Preces NUKO.lv lielveikalā ir sadalītas atsevišķās kategorijās pēc to raksturojuma vai pielietojuma. Katra produktu kategorija sīkāk ietver sadaļas atbilstoši preces pielietojumam. Gan produktu kartiņā, gan atvērtā produkta lapā pie katra produkta ir atrodama poga "Grozs", kuru nospiežot produkts tiek pievienots Tavam iepirkumu grozam. Pēc katras pievienošanas var turpināt iepirkšanos vai atvērt iepirkumu grozu, kurā sekojot soļiem norādi piegādes vietu un laiku. Tad veic maksājumu par izvēlētiem produktiem un sagaidi NUKO.lv kurjeru norādītajā vietā un laikā!
Vai es varu atsaukt pirkumu un saņemt savu naudu atpakaļ?
Lai atceltu pirkumu, nekavējoties sazinies ar mums rakstot uz nuko@nuko.lv. Gadījumos, kad tiek atsaukts vai anulēts pirkums iztērētie Klik! vai nauda atgriežas Tavā NUKO.lv profila Lietotāja kontā. Pieprasot līdzekļu atgriešanu bankas kontā, NUKO.lv veic atmaksu 3 darba dienu laika pēc naudas atgriešanas apstiprinājuma, ko saņemsi savā e-pastā. Atsevišķos gadījumos naudas atgriešanas laiku ietekmē bankas darba laiki un procedūras, un tas var aizņemt līdz pat 30 dienām pēc atgriešanas apstiprinājuma.
Kā rīkoties gadījumos, kad, saņemot pirkumu, atklājas kāda kļūda (nepareizi pievienots produkts, nepareizs skaits, bojāts produkts)?
NUKO.lv risina katru kļūdas gadījumu. Par šādiem gadījumiem lūdzam ziņot, rakstot mums uz e-pastu nuko@nuko.lv, norādot sava pirkuma numuru, kā arī aprakstot kļūdu, kura saistīta ar Tavu pirkumu. Ja kāds no saņemtajiem produktiem ir bojāts, lūdzam iesniegt preču atgriešanas pieteikumu izmantojot tam paredzēto iesniegšanas formu, kas atrodama Tavā profila Lietotāja kontā sadaļā Preču atgriešana.
Kāpēc nesanāk ievadīt adresi?
Lūdzam pēc iespējas precīzāk norādīt piegādes adresi tam paredzētajos laukos. Ikkatra adrese sakrīt ar oficiāli reģistrēto Latvijas zemes dienestā. Ja norādītā adrese ir neprecīza vai nepilnīga, var rasties grūtības ar turpmākiem iepirkšanās soļiem. Nesanāk savadīt, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu nuko@nuko.lv. Ja piegādes adresē ir papildus norādījumi (durvju kods, kāpņu telpas numurs, biroja numurs u.c.), kas būtu jāzina kurjeram, lai sūtījumu varētu nogādāt tieši rokās, lūdzam minēt arī tos.
Ko darīt, ja prece ir bojāta vai kļūdaini nokomplektēta?
Tava profila Lietotāja kontā ir sadaļa Preču atgriešana. Produktu atgriešanas forma domāta klientiem, kuru pirkums pie piegādes ir ticis bojāts vai kā citādi neatbilst iegādātajam produktam vai sadarbības noteikumiem. Precīza formas aizpildīšana un pieteikums ļauj mums ātri un precīzi atrisināt problēmas, kas radušās klientam sūtījuma bojājuma gadījumā. Ja atbilde uz radušos jautājumu nav atrodama jautājumu sadaļā, sazinies ar NUKO.lv, rakstot uz nuko@nuko.lv.
Par Klik!
Kas ir Klik! Bonusu sistēma?
NUKO.lv sniedz iespēju krāt Klik! bonusus no pirkumu summas. Par vienu iztērētu EIRO Tu automātiski saņem vienu Klik!. Ar uzkrātiem Klik! vari norēķināties par turpmākiem pirkumiem, tādējādi saņemot preci vēl lētāk! Pārlūko uzkrātos Klik! bonusus var sava profila Lietotāja Kontā, sadaļā Klik! bonusu konts.
Kāda ir Klik! Bonusu saņemšanas kārtība?
Tu automātiski saņem Klik! bonusu par katru veikto pirkumu. Viens iztērēts EIRO ir viens Klik! Tavā profilā. Izvēlies krāt un saņemt dāvanā papildus Klik! vai tērē Klik! norēķinoties par pirkumiem. Pēc katra pirkuma veikšanas saņemsi ziņu e-pastā par Tava Klik! konta izmaiņām.
Par reģistrāciju
Kādēļ ir jāreģistrējas Nuko.lv?
Reģistrācija ir nepieciešama pirkuma apstiprinājuma nosūtīšanai un piegādei uz reģistrēto adresi, kamēr uz tālruņa numuru zvanīs kurjers piegādes brīdī. Reģistrēšanās dod vairākas priekšrocības: veikt turpmākos pirkumus bez datu ievades saņemt labākos NUKO.lv piedāvājumus izmantot atlaižu kodu krāt Klik! bonusus un tērēt tos norēķinoties par turpmākiem pirkumiem pārskatīt pirkumu vēsturi u.c.
Kāpēc jānorāda saņēmēja informācija - tel. numurs un adrese?
Lai NUKO.lv varētu nodrošināt Tava pirkuma kvalitatīvu un laicīgu piegādi, veicot pirkumu, jānorāda saņēmēja informācija: -piegādes adrese, kur gaidīsi savu pirkumu un -tālruņa numurs, uz kuru kurjers zvanīs piegādes dienā, lai informētu par ierašanās laiku.
Kāpēc jānorāda tālruņa numurs?
Uz ievadīto tālruņa numuru Tev zvanīs kurjers, lai saskaņotu precīzu piegādes laiku. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo numuru pasūtītājs nav sazvanāms, piegādes termiņš var būt garāks, nekā norādīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā. Lūdzam pārbaudi vai ievadītais telefona numurs ir pareizs.
Kā es varu pieteikties saņemt ziņas un akcijas piedāvājumus savā e-pastā un/vai SMS?
Ja esi reģistrēts lietotājs, tad ziņas un akcijas piedāvājumus saņemsi automātiski. Ja piedāvājumus tomēr nesaņem, pārliecinies vai sava profila Lietotāja kontā ir atzīmēts, ka vēlies saņemt jaunumus no NUKO.lv. Ja esi nereģistrēts lietotājs, savu telefona numuru vai e-pastu vari nodot mums izmantojot NUKO.lv sākumlapā izvietoto lauku vai arī atsūtot e-pastu uz nuko@nuko.lv.
Kā es varu atteikties no ziņu vai akcijas piedāvājumu saņemšanas savā e-pastā un/vai SMS?
Ja vairs nevēlies savā e-pastā saņemt akciju piedāvājumus un ziņas no NUKO.lv, tad šāda e-pasta apakšdaļā spied atteikties no ziņu saņemšanas. Savā profila Lietotāja kontā vari arī atzīmēt ka nevēlies saņemt SMS vai ziņu piedāvājumus, savukārt nereģistrētiem lietotājiem ir jāraksta mums uz nuko@nuko.lv, norādot savu e pastu vai telefona numuru, kuru vēlas izņemt no saņēmēju saraksta.
Par preci
Vai NUKO.lv apmeklētājiem ir iespēja iegūt informāciju par jautājumiem, kas saistīti ar veikala preci?
Individuāli šobrīd nespējam atbildēt uz visiem jautājumiem, kas nav saistīti ar pirkuma veikšanu, taču mēs labprāt saņemtu Tavus ieteikumus par produktiem vai tēmām, par kurām Tu gribētu uzzināt vairāk vai kā uzlabot veikala darbību. Sūti sev interesējošās tēmas un jautājumus uz epasta adresi nuko@nuko.lv. Mēs apkoposim Tavus un citu iesūtītos tematus, kurās ir vislielākā interese, un noteikti veidosim informatīvas sadaļas pie produktu aprakstiem vai mūsu sociālo tīklu vietnēs.
Kāds ir produktu derīguma termiņš?
Katram produktam ir noteikts savs derīguma termiņš, ko definējis ražotājs. NUKO.lv ievēro katra produkta derīguma ciklu un piegādā preci pārdošanai pieļaujamo termiņu ietvaros. Ja ir gadījusies kļūda, lūdzam sazināties ar mums izmantojot epastu: nuko@nuko.lv.