Esam veikuši uzlabojumus veikala darbībā, taču saskaramies ar nelielām tehniskām problēmām, kas, iespējams, ietekmē arī Tavu iepirkšanos NUKO.lv!

Ja neizdodas pabeigt pirkumu (veikt apmaksu!), seko šai instrukcijai:

1) Pēc reģistrācijas dodies uz sadaļu “Lietotāja konts” (spied uz zobrata ikonas lapas augšējā labajā stūrī blakus lietotāja vārdam).

2) Izvēlies sadaļu “Adreses”un “Pievienot jaunu adresi”.

3) Aizpildi visus obligātos laukus un saglabā izmaiņas.

4) Dodies atpakaļ uz grozu un turpini veikt pirkumu.

 

 Apmaksa un cenas

Kā es varu samaksāt par pirkumu NUKO.lv lielveikalā?
Ko darīt, ja mans veiktais maksājums netiek pieņemts?
Vai es varu veikt avansa maksājumu?
Kad jāveic preču apmaksa?
Kas izskaidro preces cenu līmeni un bezmaksas piegādi visā Latvijā?
Vai preces cenas norādītas ar PVN?

 

Atlaides

Kāda atlaide tiek piešķirta, atvedot uz veikalu jaunu klientu?
Vai atlaides summējas?
Kā varu saņemt atlaižu kuponu vai kodu?
Kādas iespējas sniedz 3+ Ģimeneskarte tās īpašniekam?
Vai ir iespējams saņemt atlaides, iegādājoties preces vairumā?

 

Piegāde

Kā tiek veikta piegāde?
Vai visa prece tiks piegādāta?
Cik ilgā laikā pēc pirkuma apmaksas es saņemšu savu preci?
Vai piegāde tiek veikta uz jebkuru vietu Latvijā?
Vai piegāde ir bezmaksas?
Ko darīt ja neesi apmierināts ar pirkuma piegādi?
Ko darīt saņemot pirkumu?
Vai pēc pirkuma veikšanas varu mainīt piegādes datumu, ja izvēlētais plānotās piegādes datums man tomēr neder?
Ko darīt, ja pirkums piegādes laikā nav saņemts?
Vai pēc pirkuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi un laiku?

 

Iepirkšanās

Kā es varu veikt pirkumu NUKO.lv lielveikalā?
Kas var iepirkties NUKO.lv lielveikalā?
Vai es varu atsaukt pirkumu un saņemt savu naudu atpakaļ?
Kā varu zināt, vai izvēlētā prece ir veikalā?
Kā rīkoties gadījumos, kad, saņemot pirkumu, atklājas kāda kļūda (nepareizi pievienots produkts, nepareizs skaits, bojāts produkts)?
Man neizdodas veikt pirkumu. Kā man rīkoties?
Kāpēc nesanāk ievadīt adresi?
Ko darīt, ja prece ir bojāta vai kļūdaini nokomplektēta?

 

Par Klik!

Kas ir Klik! Bonusu sistēma?
Kāda ir Klik! Bonusu saņemšanas kārtība?

 

Par reģistrāciju

Kas ir mans NUKO.lv profils un Lietotāja konts?
Kādēļ ir jāreģistrējas Nuko.lv?
Kāpēc jānorāda saņēmēja informācija - tel. numurs un adrese?
Kāpēc jānorāda tālruņa numurs?
Kā es varu pieteikties saņemt ziņas un akcijas piedāvājumus savā e-pastā un/vai SMS?
Kā es varu atteikties no ziņu vai akcijas piedāvājumu saņemšanas savā e-pastā un/vai SMS?

 

Par preci

Vai NUKO.lv apmeklētājiem ir iespēja iegūt informāciju par jautājumiem, kas saistīti ar veikala preci?
Kādēļ viena un tā paša veida, bet dažādos laikos pirktiem produktiem dažkārt atšķiras derīguma termiņš vai vizuālais izskats?
Kāds ir produktu derīguma termiņš?

Lūdzu, uzgaidiet...