Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varu samaksāt par pirkumu Nuko lielveikalā?

NuKo.lv piedāvā Tev norēķināties ar Latvijas vadošo banku interneta bankām, VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO kartēm, izmantojot vienu no pasaulē populārākajām e-norēķinu sistēmām Paypal, kā arī Google Pay un Apple Pay. Gadījumos, kad maksājums nezināmu iemeslu dēļ ir noraidīts, NuKo.lv iesaka pamēģināt citu maksāšanas veidu, taču, ja tāds nav pieejams, lūdzam sazināties ar mums izmantojot epastu: nuko@nuko.lv. NuKo.lv atgādina, ka maksājums var netikt pieņemts gadījumos, kad: -ir ievadīta nepareiza maksājuma informācija; -izvēlētā maksājuma veida kontā nepietiek naudas, lai veiktu maksājumu.

Kad jāveic apmaksa?

Par precēm un piegādi norēķins notiek uzreiz jeb pirkuma veikšanas brīdī, izmantojot kādu no NuKo.lv norādītajām apmaksas sistēmām.

Vai preces cenas norādītas ar PVN?

Jā, visas cenas lielveikalā ir norādītas ar PVN.

Vai ir iespējams saņemt atlaides, iegādājoties preces vairumā?

Gandrīz katrai precei ir pieejamas apjoma atlaide, pērkot produkcijas komplektu vai pilnu iepakojumu. To vari aplūkot sīkāk produkta aprakstā .

Kādas iespējas sniedz 3+ Ģimeneskarte tās īpašniekam?

Ja esi apstiprināts 3+ĢIMENESKARTES īpašnieks, tad ienākot savā iepirkuma grozā, ievadi atlaides kuponu kodu ailītē: 3+gimeneskarte_XXXXXXXX (kartes Nr cipari) un saņem 5% atlaidi. Ievēro, ka atlaides nesummējas!

Kāda atlaide tiek piešķirta, atvedot uz veikalu jaunu klientu?

Atvedot jaunu pircēju, kas reģistrēsies un veiks pirkumu NuKo.lv, Tu saņemsi 5% atlaidi savam nākamajam pirkumam. Pabrīdini mūs, kurš tas ir, rakstot mums uz nuko@nuko.lv

Vai atlaides summējas?

NuKo.lv precēm ir piemērotas tās preču cenas un atlaides, kas ir uzrādītas pie produkta iepirkšanās brīdi. Akciju atlaižu kuponi ir spēkā pilnās cenas precēm un atlaides nesummējas.

Kā varu saņemt atlaižu kuponu vai kodu?

NUKO.lv regulāri veic dažādas akcijas, kā ietvaros tiek izziņoti vai piedāvāti atlaižu kodi. Ievadi atlaides kodu, pārlūkojot preci savā iepirkuma grozā un saņem atlaidi.

Kā tiek veikta piegāde?

Piegāde ir visā Latvijas teritorijā. Piegāde Rīgā, Rīgas rajonos un Jūrmalā katru dienu - darba dienās un sestdienās: no 8:00 līdz 22:00, svētdienās: no 8:00 līdz 18:00. Piegāde Latvijas reģionos - darba dienās no 9:00 līdz 20:00. Veicot pirkumu, norādi adresi, kur pirkumu vēlies saņemt, un izvēlies piegādes laiku. Pirms ierašanās kurjers Tev uzzvanīs. Gadās preču piegāde kavējas neparedzamu un neatkarīgu apstākļu dēļ, tad NuKo.lv sazināsies ar Tevi, lai saskaņotu ērtu piegādes laiku.

Vai visa prece tiks piegādāta?

Kad pirkums ir izdarīts saņemsi automātisku apstiprinājuma vēstuli savā e-pastā, kurā būs pasūtījuma apstiprinājums, klāt norādīts nopirkto preču klāsts, kā arī informācija par piegādes vietu un laiku. Šajā brīdī Tavs pirkums tiek nodots uz komplektēšanu, lai to piegādātu pilnībā. Gadījumā, ja komplektēšanas laikā rodas problēmas ar kādu no precēm vai tehniskas nepilnības, Tu saņemsi automātisku e-pasta vēstuli par pirkuma groza izmaiņām, kamēr samaksātā nauda vai izmantotie Klik! tiks atgriezti Tavā NuKo.lv profila Lietotāja kontā.

Ko darīt saņemot pirkumu?

Pārlūko sūtījumu un pārliecinies vai iepakojums nav bojāts, tad pieņem preci, ja saskati pārkāpumus, piemēram sūtījums ir piegādāts ar nokavējumu vai tas ir bojāts, informē mūs rakstot uz nuko@nuko.lv. Ņem vērā, ka kurjers var lūgt uzrādīt personas apliecinošu dokumentu.

Vai pēc pirkuma veikšanas varu mainīt piegādes datumu, ja izvēlētais plānotās piegādes datums man tomēr neder?

Jā, iespēju robežās piegādes datumu ir iespējams mainīt, taču tikai uz vēlāku datumu, nekā tas ir norādīts pirkuma apstiprinājuma e-pastā, ja šāda situācija rodas, lūdzam mūs informēt, rakstot e-pastu uz nuko@nuko.lv, lai saskaņotu jaunu piegādes laiku. Lūdzu ņem vērā, ka ārpus darba laika un brīvdienās e-pasts var netikt pārbaudīts!

Ko darīt, ja pirkums piegādes laikā nav saņemts?

Piegādes dienā savā e-pastā saņemsi vēstuli no nuko@nuko.lv. E-pastā būs norādīts arī piegādes laiks un pirkuma numurs. Ja norādītā piegādes laikā nesaņēmi savu pirkumu, lūdzam sazināties ar NuKo.lv rakstot uz e-pastu nuko@nuko.lv un, norādot pirkuma numuru. Kopīgi noskaidrosim sūtījuma statusu un plānoto piegādi.

Vai pēc pirkuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi un laiku?

Sistēmas automatizācijas dēļ, NuKo.lv nespēj nodrošināt tūlītēju adreses vai piegādes laika maiņu. Taču ārkārtas gadījumos adresi un laiku ir iespējams mainīt, par to informējot mūs, rakstot uz e-pastu nuko@nuko.lv. Kopīgi precizēsim adresi un piegādes laiku. Atkarībā no tā, cik tālu jaunā adrese atradīsies no sākotnēji norādītās, pirkumu varēsi saņemt vai nu tajā pašā vai nākamajā piegādes dienā.

Kas ir Klik! Bonusu sistēma?

NuKo.lv sniedz iespēju krāt Klik! bonusus no pirkumu summas. Par vienu iztērētu eiro Tu automātiski saņem vienu Klik!. Ar uzkrātiem Klik! vari norēķināties par turpmākiem pirkumiem, tādējādi saņemot preci vēl lētāk! Pārlūko uzkrātos Klik! bonusus var sava profila Lietotāja profilā, sadaļā Klik! bonusi.

Kāda ir Klik! Bonusu saņemšanas kārtība?

Tu automātiski saņem Klik! bonusu par katru veikto pirkumu. Viens iztērēts eiro ir viens Klik! Tavā profilā. Pēc katra pirkuma veikšanas saņemsi ziņu e-pastā par Tava Klik! konta izmaiņām.

Kas ir mans NuKo.lv profils un Lietotāja konts?

Kad esi piereģistrējies NuKo.lv tiek izveidots Tavs profils ar Lietotāja kontu. Tajā var pārlūkot savus pirkumus, darījumu vēsturi, mainīt informāciju par sevīm, u.c.

Kādēļ ir jāreģistrējas Nuko.lv?

Reģistrācija ir nepieciešama pirkuma apstiprinājuma nosūtīšanai un piegādei uz reģistrēto adresi, kamēr uz tālruņa numuru zvanīs kurjers piegādes brīdī. Reģistrēšanās dod vairākas priekšrocības: veikt turpmākos pirkumus bez datu ievades saņemt labākos NuKo.lv piedāvājumus izmantot atlaižu kodu krāt Klik! bonusus un tērēt tos norēķinoties par turpmākiem pirkumiem pārskatīt pirkumu vēsturi u.c.!

Kāpēc jānorāda saņēmēja informācija - tel. numurs un adrese?

Lai NuKo.lv varētu nodrošināt Tava pirkuma kvalitatīvu un laicīgu piegādi, veicot pirkumu, jānorāda saņēmēja informācija: -piegādes adrese, kur gaidīsi savu pirkumu un -tālruņa numurs, uz kuru kurjers zvanīs piegādes dienā, lai informētu par ierašanās laiku. Uz ievadīto tālruņa numuru Tev zvanīs kurjers, lai saskaņotu precīzu piegādes laiku. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo numuru pasūtītājs nav sazvanāms, piegādes termiņš var būt garāks, nekā norādīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā. Lūdzam pārbaudi vai ievadītais telefona numurs ir pareizs.

Kā es varu pieteikties saņemt ziņas un akcijas piedāvājumus savā e-pastā un/vai SMS?

Ja esi reģistrēts lietotājs, tad ziņas un akcijas piedāvājumus saņemsi automātiski. Ja piedāvājumus tomēr nesaņem, pārliecinies vai sava profila Lietotāja kontā ir atzīmēts, ka vēlies saņemt jaunumus no NuKo.lv. Ja esi nereģistrēts lietotājs, savu telefona numuru vai e-pastu vari nodot mums izmantojot NuKo.lv sākumlapā izvietoto lauku vai arī atsūtot e-pastu uz nuko@nuko.lv.

Kā es varu atteikties no ziņu vai akcijas piedāvājumu saņemšanas savā e-pastā un/vai SMS?

Ja vairs nevēlies savā e-pastā saņemt akciju piedāvājumus un ziņas no NuKo.lv, tad šāda e-pasta apakšdaļā spied atteikties no ziņu saņemšanas. Savā profila Lietotāja kontā vari arī atzīmēt ka nevēlies saņemt SMS vai ziņu piedāvājumus, savukārt nereģistrētiem lietotājiem ir jāraksta mums uz nuko@nuko.lv, norādot savu e pastu vai telefona numuru, kuru vēlas izņemt no saņēmēju saraksta.

Kā es varu veikt pirkumu NuKo.lv lielveikalā?

Preces NuKo.lv lielveikalā ir sadalītas atsevišķās kategorijās pēc to raksturojuma vai pielietojuma. Katra produktu kategorija sīkāk ietver sadaļas atbilstoši preces pielietojumam. Gan produktu kartiņā, gan atvērtā produkta lapā pie katra produkta ir atrodama poga "Grozs", kuru nospiežot produkts tiek pievienots Tavam iepirkumu grozam. Pēc katras pievienošanas var turpināt iepirkšanos vai atvērt iepirkumu grozu, kurā sekojot soļiem norādi piegādes vietu un laiku. Tad veic maksājumu par izvēlētiem produktiem un sagaidi NuKo.lv kurjeru norādītajā vietā un laikā!

Vai es varu atsaukt pirkumu un saņemt savu naudu atpakaļ?

Lai atceltu pirkumu, nekavējoties sazinies ar mums rakstot uz nuko@nuko.lv. Gadījumos, kad tiek atsaukts vai anulēts pirkums iztērētie Klik! vai nauda atgriežas Tavā NuKo.lv profila Lietotāja kontā. Pieprasot līdzekļu atgriešanu bankas kontā, NuKo.lv veic atmaksu 3 darba dienu laika pēc naudas atgriešanas apstiprinājuma, ko saņemsi savā e-pastā. Atsevišķos gadījumos naudas atgriešanas laiku ietekmē bankas darba laiki un procedūras, un tas var aizņemt līdz pat 30 dienām pēc atgriešanas apstiprinājuma.

Kā varu zināt, vai izvēlētā prece ir veikalā?

Visas preces, kas ir redzamas NUKO.lv, ir pieejamas un vari tās iegādāties. Jā prece ir izpārdota NUKO.lv tā parādīsies līdz ar jaunu pievedumu.

Kā rīkoties gadījumos, kad, saņemot pirkumu, atklājas kāda kļūda (nepareizi pievienots produkts, nepareizs skaits, bojāts produkts)?

NuKo.lv risina katru kļūdas gadījumu. Par šādiem gadījumiem lūdzam ziņot, rakstot mums uz e-pastu nuko@nuko.lv, norādot sava pirkuma numuru, kā arī aprakstot kļūdu, kura saistīta ar Tavu pirkumu.

Man neizdodas veikt pirkumu. Kā man rīkoties?

Ja atbildes uz radušos jautājumu nav atrodamas jautājumu sadaļā raksti uz nuko@nuko.lv. NUKO.lv speciālists palīdzēs un atbildēs uz interesējošiem jautājumiem.

Kāpēc nesanāk ievadīt adresi?

Lūdzam pēc iespējas precīzāk norādīt piegādes adresi tam paredzētajos laukos. Ikkatra adrese sakrīt ar oficiāli reģistrēto Latvijas zemes dienestā. Ja norādītā adrese ir neprecīza vai nepilnīga, var rasties grūtības ar turpmākiem iepirkšanās soļiem. Nesanāk savadīt, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu nuko@nuko.lv. Ja piegādes adresē ir papildus norādījumi (durvju kods, kāpņu telpas numurs, biroja numurs u.c.), kas būtu jāzina kurjeram, lai sūtījumu varētu nogādāt tieši rokās, lūdzam minēt arī tos.

Radušies jautājumi? Uzraksti mums!

Sazināties ar mums
Up