Veselīga maltīte un vitamīnu kokteilis restorānā "Paviljons Ziedoņdārzs"

Rudens, nenoliedzami, ir laiks, kad jāsāk domāt par imunitātes stiprināšanu un kad sāk kāroties pēc kāda sildošāka ēdiena. Šodien kopā ar restorāna "Paviljons Ziedoņdārs" šefpavāru Ģirtu Vārpu gatavosim īsti rudenīgu maltīti un atklāsim gardu veidu, kā nostiprināt imunitātu un sasmelties vitamīnus cīņai ar rudens vīrusiem. Šīs dienas pārsteigums - Kristīnes īpašā vitamīnu bumba, ko ieviešot savā ikdienā Tu sevi nodrošināsi ar kārtīgu vitamīnu devu.

Šīs dienas ēdienkartē mums ir veselīga ķirbju un ingvera krēmzupa, rupjmaizes kārtojums un vitamīnu "Rudens kokteilis". Ja neesi draugos ar gatavošanu, tad šos un arī citus tikpat gardus ēdienus vari doties nobaudīt uz restorānu "Paviljons Ziedoņdārzs", kur jau no 30.septembra  svētdienu rītos varēsi baudīt nesteidzīgas "Garbrokastis". Un kā mums pačukstēja Ģirts, restorāns "Paviljons Ziedoņdārzs piedāvās arī "Garvakariņas". 

Tā kā šodien mums ir īpaši veselīga ēdienkarte, tad viesos esam aicinājuši cilvēku, kurš noteikti spēs novērtēt Ģirta un Kristīnes veikumu. Mūziķe Kristīne Pāže sevi uzskata par pesketārieti, jo viņa uzturā nelieto gaļu, bet labprāt ēd zivis. Šīs dienas cienasts ir tieši kā radīts Kristīnei, jo tas ir veselīgs, veģetārs un ļoti gards. 

Ķirbju –ingvera krēmzupa

Ķirbi noteikti varētu ierindot pie rudens galvenajiem dārzeņiem - gards, veselīgs un ar ļoti dažādām pielietošanas iespējām.  Un ja vēl veselīgo ķirbi apvieno ar ingveru, tad top īsta rudens maltīte, kas uzlādēs Tevi ar spēcinošu enerģiju. 

Ķirbis 400 g

 Ingvers 4 g

 Burkāni 60 g

 Sīpols 100 g

 Āboli 100 g

 Kokosa piens 100ml

 Ķirbju sēklas 40g

 Kurkums pēc garšas

 Karijs pēc garšas

 Sāls pēc garšas

Rupjmaizes kārtojums

Šis deserts atsauc atmiņā bērnību - vienkāršs, klasisks un tik ļoti garšīgs. Un jāsaka, arī desertā mums šodien vitamīnu netrūkst, jo viena no sastāvdaļām ir veselīgās dzērvenes. Ļaujies nistalģiskām sajūtām un pagatavo šo gardumu arī savās mājās.

 Svaigas dzērvenes 40g

 Blenderēta vai rīvēta rudzu maize 200ml

 Ābols 1gab.

 Saldais krējums 200ml

 Cukurs 3 ēd.k.

 Kanēlis pēc garšas

Vitamīnu Rudens kokteilis

Kad aiz loga plosās vēji un aukstums, tad šis, iespējams, būs labākais veids, kā sasildīties un nodrošināties ar kārtīgu vitamīnu devu. Šo recepti der nolikt labi redzamā vietā un gatavot ik reiz, kad nepieciešams enerģijas lādiņš Tavam organismam. 

 Svaigas dzērvenes 100g

 Svaiga piparmētra 5 g

 Ingvers 20 g

 Medus 50 g

 Zaļā tēja 300 ml

Paldies mūsu draugiem - Dallmayr kafijai, Tetley tējai, Huggies autiņbiksītēm.

Pirms atvadamies, novēlēsim jums veselību, veselību un vēlreiz veselību.

23/09/2018
Atstāt komentāru

Lūdzu, uzgaidiet...