Atbildes uz biežākajiem jautājumiem


Cienījamie klienti! Šobrīd, kad Latvijā ir izsludināta ārkārtējā situācija, mēs novērojam lielu klientu pieplūdumu un vienlaicīgi ar katru dienu pieaug arī saņemto jautājumu skaits mūsu e-pastos, un sociālo tīklu kontos. Mēs cenšamies pēc iespējas ātrāk katram no jums atbildēt, un jūsu ērtībai, mēs apkopojām klientu biežāk uzdotos jautājumus. Ceram, ka atradīsiet starp tiem atbildes arī uz jūs interesējošiem jautājumiem.

Mans sūtījums kāvējas! Kā rīkoties?

Mēs atzīstam, ka šobrīd, diemžēl, ir iespējama kavēšanās pasūtījumu piegādē. Mēs lūdzam jūs būt saprotošiem. Visa Nuko komanda pastiprināti strādā, cenšoties izdarīt visu, lai katrs pasūtījums tiktu piegādāts pēc iespējas ātrāk. Taču arī ceļā var gadīties dažādas situācijas, kuru dēļ piegādes var kavēties. Lūdzam mazliet pacietības, jūsu pasūtījums noteikti ir ceļā pie jums!

Es šodien gaidīju piegādi, redzu ka piegādes laiks reģionos ir līdz 18:00, bet tagad jau ir 18:20, kur ir mans pasūtījums?

Pašlaik piegādes laiks reģionos ir pagarināts, jūs joprojām varat saņemt savu sūtījumu šodien, jo kurjers va mazliet aizkāvēties, vai arī jūsu pasūtījums tiks piegādāts nākamajā dienā. Mēs iepriekš atvainojamies par sagādātājām neērtībām, tomēr ļoti ceram, ka ar Jūsu sapratni palīdzēsiet mums darbā. Ja piegāde kavējas vairāk par 24 h, lūdzam nekavējoties uzrakstīt mums uz nuko@nuko.lv, norādot pasūtījuma numuru, laiku kad bija jābūt piegādei un aprakstīt esošo situāciju.

Kāpēc tuvākā piegāde ir tik vēlu?

Latvijas ārkārtējās situācijas dēļ, vairākums cilvēku šobrīd cenšas atrasties mājās un veikt iepirkumus attālināti. Lai spētu maksimāli ātri piegādāt jūsu pasūtījumus, mēs bijām spiesti ierobežot pasūtījumu skaitu, ko varam piegādāt vienā dienā. Ja šobrīd jūs redzat, ka tuvākā piegāde ir nākamnedēļ, tas nozīme, ka visas iepriekšējas dienas jau ir rezervētas citām piegādēm.

Es nevaru izvēlēties piegādes laiku. Vai jūs vairs nepiegādājat?

NuKo piegāde ir pieejama visā Latvijā, bet, ja šobrīd jūs nevarat izvēlēties piegādes laiku, tas nozīme, ka visas pieejamās dienas ir aizņemtas un mēs meklējam risinājumus, un brīvus piegādes logus. Lūdzu sekojiet līdzi informācijai mūsu mājaslapā un tuvākajā laikā noteikti parādīsies iespēja rezervēt sev piegādes laiku.

Kad veicu pasūtījumu, vienīgā piegādes diena, kas bija pieejama bija trešdiena, bet šodien jau redzu citas tuvākās dienas. Kas notiek?

Mēs visu laiku sekojam līdzi piegādes laikiem un, ja kāds klients atsakās no savas piegādes, tad automātiski parādās brīvie logi, kurus piedāvājam izmantot. Jebkurā gadījumā, iesakām sekot līdzi informācijai mūsu mājaslapā.

Ja piegāde būs tikai nākamnedēļ, kā es varu būt pārliecināts, ka tajā tiks iekļautas visas manis pasūtītās preces?

Mēs visu laiku papildinām noliktavas un strādājam pie tā, lai pasūtījumā tiktu iekļautas visas pasūtītās preces. Ja kāda no pozīcijām diemžēl netiks iekļauta, nauda par nepiegādāto preci tiks atgriezta jūsu nuko.lv kontā. 

 Es nevaru ar jums sazināties! Uz e-pastu un telefonu neviens neatbild! 

Šobrīd mēs saņemam simtiem zvanu un e-pastu dažu stundu laikā, visiem tiek atbildēts rindas kārtībā, bet labākais variants ir rakstīt uz e-pastu nuko@nuko.lv. Mēs spēsim atbildēt daudz ātrāk, ja rakstot, jūs uzreiz sīki aprakstīsiet situāciju, obligāti norādot jūsu pasūtījuma numuru.

Kā es varu nomainīt preci savā pasūtījumā vai piegādes adresi?

Diemžēl, šobrīd tas nav iespējams, lūdzam uzmanīgi veikt savu pasūtījumu.

Kāpēc es nevaru izvēlēties iespēju saņemt pasūtītās preces uzreiz noliktavā?

Izsludinātās karantīnas dēļ, lai nodrošinātu visu noteikumu ievērošanu un higiēniskās prasības, šobrīd noliktavā ir ierobežots apmeklētāju skaits. Noliktavā var atrasties tikai mūsu darbinieki, turklāt katram no viņiem pirms darba uzsākšanas obligāti tiek pārbaudīta temperatūra, un tiek sekots līdzi viņu veselības stāvoklim. Lūdzam mūs saprast, jo tas tiek darīts jūsu labā.

19/03/2020

Lūdzu, uzgaidiet...